image/svg+xml

עורך דין למקרקעין ברמת גן

עורך דין למקרקעין ברמת גן

עו"ד נדל"ן הוא הגורם בעל ידע מעמיק ועשיר בתחום של טיפול במכר ורכישת דירה. עו"ד למקרקעין הוא בעל היכולת להבחין בניואנסים מסוימים ביחס לנכס, הן בהיבט של מצבו הפיזי והן בהיבט של מצבו המשפטי, ולתרגם זאת להשלכות כלכליות המבוססות על היכרות עם החוק והפסיקה. מסיבה זו, רצוי להיות מלווה על ידי עו"ד נדל"ן בעת ביצוע עסקת נדל"ן.

כללים חשובים בעת מכירת דירה ברמת גן

בעת מכירת דירה, חשוב לוודא כי החוזה כולל הוראות המבטיחות קבלת תמורה מצד הקונה ומנגד מגבילות את יכולתו לחסום עסקאות של המוכר עם קונה אחר במקרה של אי עמידה בתשלומים. ניסוח חוזה מכר הוא פעולה שביצועה שמור לעו"ד נדל"ן, לרבות עורך דין למקרקעין ברמת גן, העוסק בתחום של טיפול במכר ורכישת דירה. עורך דין דן מור הוא עו"ד נדל"ן מנוסה ומקצועי.
מצב זה עשוי להתעורר במקרה של רישום הערת אזהרה לאחר חתימה על חוזה בין הצדדים, כאשר בהמשך לכך כושל הקונה לעמוד בחובותיו על פי החוזה. על מנת לוודא כי גם למצב מסוג זה יינתן מענה מיטבי עבור המוכר בעת טיפול במכר ורכישה של דירה, רצוי להתייעץ על כך עם עו"ד נדל"ן, לרבות עורך דין למקרקעין ברמת גן כגון עורך דין דן מור.

כללים חשובים בעת קניית דירה ברמת גן

אחת הפעולות החשובות ביותר לביצוע טרם קניית דירה, היא בדיקת הרישום של הדירה במרשם המקרקעין וקבלת מידע על מצבה התכנוני על ידי פניה לגופי התכנון העירוניים. עורך דין דן מור הוא עורך דין למקרקעין ברמת גן ושאר ערי המרכז העוסק בתחום של טיפול במכר ורכישת דירה, והינו בעל ניסיון בביצוע בדיקות אלו.

כללים חשובים בעת ביצוע הליך פינוי בינוי

קידום הליך פינוי בינוי הוא ארוך וכולל שלבים רבים הכוללים בין היתר שינוי תכנית בניין עיר, מתן היתרי בניה, התקשרות עם קבלן וקבלת הסכמת הדיירים לביצוע פינוי בינוי של הבית המשותף. הליך זה הינו מורכב ומצריך ליווי של עורך דין למקרקעין ברמת גן, דוגמת עורך דין דן מור שהינו בעל ניסיון בתחום זה, לצד התמחותו בתחום של טיפול במכר ורכישת דירה.

עסקת נדל"ן – תחום המחייב ייעוץ משפטי

עסקת נדל"ן היא עסקה שעשייתה ללא הנחיה של גורם משפטי כגון עורך דין למקרקעין ברמת גן, עשויה לפגוע בקונה או המוכר. משרד עו"ד דן מור הוא משרד המעניק ללקוחותיו ליווי יסודי ומקצועי בעת ביצוע עסקת נדל"ן.

למידע נוסף וייעוץ ראשוני ללא עלות צרו קשר.

סיפורי לקוחות

הצלחת לקוח - צו הורות פסיקתי

אל משרדנו הגיעו שותפות לחיים עם רצון ליצור תא משפחתי עם שתי אמהות, אם ביולוגית ואם מאמצת.

קרא עוד

תיקון BDI שלילי - חוק נותני אשראי

לקוחת משרד עו"ד דן מור זכתה בתיקון נתוניה הפיננסים במערכות בנק ישראל ותיקון ציונה הפיננסי במדד ה-BDI, המאפשר לה קבלת הלוואות לפי הדין

קרא עוד

הפטר חובות בהחלטה תקדימית

לקוחות משרדנו עם חובות בסך של 241,938 ש"ח קיבלה, לאחר הליך מזורז, הפטר מחובותיה בסך של 43,200 ש"ח

קרא עוד

שיקום כלכלי

לקוח משרדינו בעל חובות בסך של 412,000 ₪ אשר הוסדרו ב-59 תשלומים של 1200 ₪ בלבד בתכנית שיקום כלכלי.

קרא עוד

לקוחות ממליצים

עורך דין בחסד עליון, מקצועי, אכפתי, ליווי אישי וצמוד והשגת כל המטרות. יישר כח, כן ירבו עו"ד בכלל ואנשים כמוך בפרט!!!!

חנית יובינר

קודם כל רציתי להגיד לדן מור האחד והיחיד שבאמת דואג ומקשיב ונותן שירות הכי מהיר שיש . שיודע להוציא את הלקוחות שלו לא משנה איזה חוב הוא יפתור את הבעיה הזאת במיידית , ויודע לתת שירות הכי מוצלח שיש . דן אני רציתי להגיד לך באמת תודה רבה על השירות הזריז ביותר ונתת לי אימון שאפשר להמשיך בחיים איפלו שיש את הבעיות הגדולות בחיים . אני ממליצה לכם לפנות אליו כי הוא יפתור לכם את הבעיות כי הבנאדם הזה מקצועי !!

דימה סרולביץ

בחיים שלנו אומרים מאחלים טיפה מזל ולא קילו שכל. מזלנו לפגוש בן אדם שאלוהים שלח לנו מהשמיים. הצלחה, נאמנות ומקצועיות! יש אמת שכבוד העורך דין דן מור בן אדם מיוחד, חרוץ, מסור, תותח, איש נועד עם יכולת אדירה מיוחדת ומוצלחת שברמה הזו אין בימינו, ובסוף ברוך השם שיש בעולם הקשה שלנו עדיין דברים טובים שנותנים חיים ותקווה בזמן יאוש. מאחלים לך דן אושר ועושר בנפש ובבריאות פרנסה טובה והרבה אהבה, משפחת חטיב

חנין חטיב

דן בחור מקצועי מאוד!! נותן מענה אדיב ושירותי, ענה לנו על צרכינו המדויקים, יסודי ודקדקן. ממליצה בחום!!!

ליזה זפרני