image/svg+xml

מפשיטת רגל לשיקום כלכלי – החוק שנותן תקווה ועתיד לחייבים

חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שהחליף את הליכי פשיטת הרגל, הוביל למהפכה בכל הנוגע לטיפול באנשים כמוכם שנקלעו לחובות בתום לב. כך תתנהלו נכון בדרך לשיקום כלכלי מהיר ולהתחלה חדשה.

כולנו זוכרים את הימים בהם כל פושט רגל או מי שהוגדר כמוגבל באמצעים, נאלץ להחזיר את חובותיו בתשלומים קטנים, במשך שנים רבות. תהליך מתסכל ולא יעיל זה, הותיר את כל הצדדים בלתי מסופקים. מחד, הנושים לא זכו לקבל את הסכומים שחייבים להם ומאידך, החייבים נכנסו למערבולת כלכלית, בה הכספים שהחזירו כיסו, לכל היותר, את הריבית על החוב.

חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי יצר סדר חדש בתחום כאוב זה, הציב את השיקום שלכם בעדיפות ראשונה וקבע הסדרים שמספקים מענה ראוי לנושים.

חדלות פירעון ושיקום כלכלי – חוק חברתי בו כולם מרוויחים

"הגישה החדשנית שהביא עמו החוק, נוצרה מתוך ראייה חברתית רחבה" אומר עו"ד דן מור, ממשרד עורכי הדין דן מור המתמחה בהסדרת חובות, הוצאה לפועל, פשיטת רגל ושיקום כלכלי. "גישה זו מבוססת על התובנה שבעל חוב שנקלע למצב זה בתום לב ואינו מסוגל להיחלץ ממנו בכוחות עצמו, הוא לא עבריין. לרוב מדובר באדם נורמטיבי שהנסיבות אילצו אותו לרדת למחתרת, לעבוד ב"שחור" ולהימנע משימוש בצ'קים או בכרטיסי אשראי. מיותר לציין שאדם שכזה יתקשה לשקם את עצמו, יהפוך עד מהרה לנטל על החברה ולא יהיה מסוגל להבטיח לעצמו ולבני משפחתו עתיד כלכלי יציב".

"חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי" מציין עו"ד מור, "יצר תקווה חדשה בקרב החייבים וזאת באמצעות קביעת החזרים חודשיים המאפשרים להם לשמור על רמת חיים סבירה ומספקים להם תקווה אמיתית, המלווה בלוח זמנים ברור להיחלצות מהמשבר".

איך חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי מסייע לחייבים?

החוק החדש מגדיר שחובות בסכומים שנעים בין 50 ל-150 אלף ₪ יהיו באחריות רשות האכיפה והגבייה ואילו חובות גדולים יותר, יטופלו ע"י הממונה על הליכי פירעון ושיקום כלכלי.

מחזירים כסף לנושים? במסגרת חוק חדלות פירעון תמשיכו לעשות זאת במשך 12 חודשים. בתום תקופה זו אמור הנאמן להגיש צו לשיקום כלכלי שירכז את גובה החובות שצברתם ואת סך ההכנסות והנכסים שבבעלותכם. צו זה ישמש בסיס לדיון בו יקבעו את יכולת ההחזר האמיתית שלכם.

הנאמן יכול לתת לכם הפטר מוחלט הפוטר אתכם מחובותיכם, או הפטר מותנה שמשמעותו קביעת גובה ההחזר החודשי אותו תהיו מחויבים להחזיר לנושים במשך 3 שנים. בתום התקופה תיהנו מהפטר מוחלט –

וזאת בניגוד להליכי פשיטת רגל שהיו נהוגים בעבר, בהם הייתם עלולים למצוא את עצמכם מחזירים חובות כל חייכם. אך זו רק ההתחלה. אם בעבר "פושט הרגל" היה אות קין שליווה אתכם שנים רבות, כיום, הרישום השלילי בדוח האשראי הצרכני המתעד את היותכם חדלי פירעון, נמחק כעבור 3.5 שנים ומאפשר לכם להתחיל מחדש, עם דף נקי ככל האפשר.

נקלעתם לחוב? הכי חשוב לפעול מיד

אם אתם שכירים או עצמאיים המצויים בעיצומו של משבר כלכלי על רקע אישי או עסקי, אל תחכו למחר.

עו"ד דן מור ילווה אתכם אישית בדרך להפטר מהחובות, תוך התבססות על ניסיון רב שנים, ידע מקצועי נרחב, אסטרטגיה מותאמת אישית ושימוש בטכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות, המאפשרות לכם לעבור את תהליך חדלות הפירעון, בלי לבזבז זמן על ניירת ועל פגישות אינסופיות.

עו"ד מור יעכב עיקולים מתוכננים, ידאג לאיחוד תיקים ולעצירת הריבית, ייצג אתכם באספות הנושים, יחתור לביצוע הסדר נושים בלי שתגיעו לחדלות פירעון. בנוסף עו"ד מור יפעל באופן יצירתי על מנת שתוכלו לחיות עם ההחזר החודשי שנפסק לכם ולשמור על הנכסים בבעלותכם – עד שהשליטה בחיים שלכם תעבור לידיים שלכם.

"זה אפשרי וזה קורה מדי יום" אומר עו"ד דן מור: "חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי הוא חוק מעשי וקל ליישום. רק לאחרונה, פנתה אלינו לקוחה שנקלעה לסחרור כלכלי וצברה חובות בהיקף של כ-1.2 מיליון ₪. בתום הליך מזורז להסדרת חובותיה, יצרנו עבורה תוכנית לשיקום כלכלי, בה היא נדרשה להוסיף סך של 27,000 ₪ בלבד, בתשלומים חודשיים קטנים של 750 ₪ המאפשרים לה להשתקם כלכלית. מבחינתנו זאת הרוח האמיתית של החוק ואנחנו גאים ליישם אותה בכל אחד מהתיקים הכלכליים שאנו מלווים".

לייעוץ וכל שאלה צרו קשר

סיפורי לקוחות

הצלחת לקוח - צו הורות פסיקתי

אל משרדנו הגיעו שותפות לחיים עם רצון ליצור תא משפחתי עם שתי אמהות, אם ביולוגית ואם מאמצת.

קרא עוד

תיקון BDI שלילי - חוק נותני אשראי

לקוחת משרד עו"ד דן מור זכתה בתיקון נתוניה הפיננסים במערכות בנק ישראל ותיקון ציונה הפיננסי במדד ה-BDI, המאפשר לה קבלת הלוואות לפי הדין

קרא עוד

הפטר חובות בהחלטה תקדימית

לקוחות משרדנו עם חובות בסך של 241,938 ש"ח קיבלה, לאחר הליך מזורז, הפטר מחובותיה בסך של 43,200 ש"ח

קרא עוד

שיקום כלכלי

לקוח משרדינו בעל חובות בסך של 412,000 ₪ אשר הוסדרו ב-59 תשלומים של 1200 ₪ בלבד בתכנית שיקום כלכלי.

קרא עוד

לקוחות ממליצים

עורך דין בחסד עליון, מקצועי, אכפתי, ליווי אישי וצמוד והשגת כל המטרות. יישר כח, כן ירבו עו"ד בכלל ואנשים כמוך בפרט!!!!

חנית יובינר

קודם כל רציתי להגיד לדן מור האחד והיחיד שבאמת דואג ומקשיב ונותן שירות הכי מהיר שיש . שיודע להוציא את הלקוחות שלו לא משנה איזה חוב הוא יפתור את הבעיה הזאת במיידית , ויודע לתת שירות הכי מוצלח שיש . דן אני רציתי להגיד לך באמת תודה רבה על השירות הזריז ביותר ונתת לי אימון שאפשר להמשיך בחיים איפלו שיש את הבעיות הגדולות בחיים . אני ממליצה לכם לפנות אליו כי הוא יפתור לכם את הבעיות כי הבנאדם הזה מקצועי !!

דימה סרולביץ

בחיים שלנו אומרים מאחלים טיפה מזל ולא קילו שכל. מזלנו לפגוש בן אדם שאלוהים שלח לנו מהשמיים. הצלחה, נאמנות ומקצועיות! יש אמת שכבוד העורך דין דן מור בן אדם מיוחד, חרוץ, מסור, תותח, איש נועד עם יכולת אדירה מיוחדת ומוצלחת שברמה הזו אין בימינו, ובסוף ברוך השם שיש בעולם הקשה שלנו עדיין דברים טובים שנותנים חיים ותקווה בזמן יאוש. מאחלים לך דן אושר ועושר בנפש ובבריאות פרנסה טובה והרבה אהבה, משפחת חטיב

חנין חטיב

דן בחור מקצועי מאוד!! נותן מענה אדיב ושירותי, ענה לנו על צרכינו המדויקים, יסודי ודקדקן. ממליצה בחום!!!

ליזה זפרני