image/svg+xml

עורך דין למקרקעין בגבעתיים

עורך דין למקרקעין בגבעתיים

עסקת נדל"ן היא עסקה שאין להקל בה ראש. הדרך הנכונה עבור רוכש דירה או קונה דירה, היא להיות מיוצג על ידי עו"ד נדל"ן המנוסה בתחום זה. זאת, לשם קבלת טיפול יסודי בכל ההיבטים המשפטים של עסקת מקרקעין, אשר תמנע היקשרות בהסכם שעשוי לעורר בעתיד חיובים נוספים ומפח נפש.

טיפול במכר ורכישת דירה

רכישה ומכירה של דירה הן פעולות המצריכות ליווי יסודי של עורך דין למקרקעין בגבעתיים. טיפול במכר ורכישת דירה על ידי עו"ד נדל"ן, כולל בדיקה של עו"ד מקרקעין גבעתיים את כל הפרטים הנוגעים לנכס והצפת בעיות בפני הרוכש אודות בעייתיות מסוימת ביחס לנכס. עו"ד מקרקעין גבעתיים הוא הכתובת הנכונה לצורך מתן ייעוץ בעת מכר או רכישת דירה.

טיפול ברישום הערת אזהרה

בעת כריתת חוזה לרכישת דירה, אחד הצעדים החשובים אותם יש לבצע הוא רישום הערת אזהרה עבור הקונה במרשם המקרקעין על ידי עו"ד נדל"ן, לרבות עורך דין למקרקעין בגבעתיים. המונח הערת אזהרה מתייחס לרישום המופיע בנסח הטאבו של הקרקע ובו מצוין תאריך רישומה והגורם אשר כלפיו התחייב בעל הקרקע בעסקת מכירה.
הערה הנרשמת בכפוף לחוזה בכתב על עסקת מכר, היא תעודת הביטוח של הקונה מפני ביצוע פעולות בנכס על ידי המוכר בפרק הזמן שבין החתימה על חוזה המכר ועד למועד מסירת הדירה לידי הקונה. על מנת לוודא כי רישום הערת האזהרה נעשה בצורה נכונה ומדויקת, רצוי כי פעולה זו תבוצע על ידי עו"ד נדל"ן, לרבות עורך דין למקרקעין בגבעתיים.

טיפול בניסוח חוזה מכירת דירה

עסקת מקרקעין, בין אם נעשתה בליווי עו"ד מקרקעין גבעתיים או לא, היא בעלת תוקף כאשר היא נעשית בכתב. על מנת לוודא כי חתימה על חוזה המכר כוללת את כל האלמנטים הדרושים לשם מתן מענה לכל סוגיה שעשויה להתעורר, רצוי להותיר את מלאכת ניסוח החוזה לעו"ד נדל"ן, לרבות עורך דין למקרקעין בגבעתיים המנוסה בתחום של טיפול במכר ורכישת דירה.

עורך דין למקרקעין – גורם מרכזי בעסקת נדל"ן

המפתח לביצוע עסקת נדל"ן בצורה מוצלחת הוא ביצוע כל אחת מהפעולות בתהליך הוצאת העסקה לפועל בסיוע של עו"ד נדל"ן כגון עו"ד מקרקעין גבעתיים. משרד עו"ד דן מור הוא משרד עו"ד מקרקעין גבעתיים שהינו בעל ניסיון עשיר בייצוג לקוחות במסגרת טיפול במכר ורכישת דירה.

למידע נוסף וייעוץ ראשוני ללא עלות צרו קשר.

סיפורי לקוחות

הצלחת לקוח - צו הורות פסיקתי

אל משרדנו הגיעו שותפות לחיים עם רצון ליצור תא משפחתי עם שתי אמהות, אם ביולוגית ואם מאמצת.

קרא עוד

תיקון BDI שלילי - חוק נותני אשראי

לקוחת משרד עו"ד דן מור זכתה בתיקון נתוניה הפיננסים במערכות בנק ישראל ותיקון ציונה הפיננסי במדד ה-BDI, המאפשר לה קבלת הלוואות לפי הדין

קרא עוד

הפטר חובות בהחלטה תקדימית

לקוחות משרדנו עם חובות בסך של 241,938 ש"ח קיבלה, לאחר הליך מזורז, הפטר מחובותיה בסך של 43,200 ש"ח

קרא עוד

שיקום כלכלי

לקוח משרדינו בעל חובות בסך של 412,000 ₪ אשר הוסדרו ב-59 תשלומים של 1200 ₪ בלבד בתכנית שיקום כלכלי.

קרא עוד

לקוחות ממליצים

עורך דין בחסד עליון, מקצועי, אכפתי, ליווי אישי וצמוד והשגת כל המטרות. יישר כח, כן ירבו עו"ד בכלל ואנשים כמוך בפרט!!!!

חנית יובינר

קודם כל רציתי להגיד לדן מור האחד והיחיד שבאמת דואג ומקשיב ונותן שירות הכי מהיר שיש . שיודע להוציא את הלקוחות שלו לא משנה איזה חוב הוא יפתור את הבעיה הזאת במיידית , ויודע לתת שירות הכי מוצלח שיש . דן אני רציתי להגיד לך באמת תודה רבה על השירות הזריז ביותר ונתת לי אימון שאפשר להמשיך בחיים איפלו שיש את הבעיות הגדולות בחיים . אני ממליצה לכם לפנות אליו כי הוא יפתור לכם את הבעיות כי הבנאדם הזה מקצועי !!

דימה סרולביץ

בחיים שלנו אומרים מאחלים טיפה מזל ולא קילו שכל. מזלנו לפגוש בן אדם שאלוהים שלח לנו מהשמיים. הצלחה, נאמנות ומקצועיות! יש אמת שכבוד העורך דין דן מור בן אדם מיוחד, חרוץ, מסור, תותח, איש נועד עם יכולת אדירה מיוחדת ומוצלחת שברמה הזו אין בימינו, ובסוף ברוך השם שיש בעולם הקשה שלנו עדיין דברים טובים שנותנים חיים ותקווה בזמן יאוש. מאחלים לך דן אושר ועושר בנפש ובבריאות פרנסה טובה והרבה אהבה, משפחת חטיב

חנין חטיב

דן בחור מקצועי מאוד!! נותן מענה אדיב ושירותי, ענה לנו על צרכינו המדויקים, יסודי ודקדקן. ממליצה בחום!!!

ליזה זפרני