image/svg+xml

עורך דין לדיני חברות

הקמה של חברה או פירוקה מהווים נושאים די מורכבים, אשר דורשים הן מבעלי השליטה והן מהמנהלים להשקיע זמן בטיפול בבירוקרטיה, בהיבטים משפטיים, בהסכמי עבודה, בתביעות, בדיווחים לרשם החברות וכו'. הכוונה ב"חברה" היא להתאגדות של אנשים פרטיים או של בעלי מניות למטרת השגת רווחים יחד, כאשר המייסדים של החברה מתכננים את המסגרת הארגונית שלה, את מערך הזכויות והחובות שבה ועוד. הקמה ורישום של חברה לרוב הינו תהליך מורכב, אשר כולל אלמנטים משפטיים וכלכליים הנוגעים לתפקודו השוטף את העסק. כחלק מתהליך הקמה של חברה, בעליה נדרשים להגיש בקשה לרשם החברות ובנוסף גם מסמכים רלוונטיים.

מה כוללים תחומי עיסוקו של עורך דין לדיני חברות?

עורך דין בתחום דיני חברות עוסק בייצוגן של חברות שונות, בתחומים כלכליים ועסקיים, כגון – ייצוג משפטי במהלך עסקה המתקיימת בין חברות שונות, ייצוג מעסיקים אל מול עובדיהם וייצוג חברות בהליכים של פשיטות רגל, חדלות פרעון וכד'. בסיטואציות בהן מתקיים הליך פירוק חברה, עורך הדין המייצג את החברה רשאי לשמש כמפרק החברה ולייצג את בעליה אל מול הנושים.
תחומים נוספים בהם עוסקים עורכי דן בדיני חברות כוללים ייצוג משפטי בתחום ניירות ערך, ייצוג משפטי במהלך רכישה של חברה ועוד.

החשיבות שבייצוג של עורך דין חברות

בכדי שחברה תבטיח את פעילותה כחוק ובכדי לחסוך בזמן ובמשאבים יקרים, יש משמעות גדולה לייצוג משפטי של עורך דין בתחום דיני החברות. הודות לידע המשפטי של עורך דין בתחום, יכול הוא להוביל את החברה המיוצגת בתחומים הן תפעוליים והן אסטרטגיים.

הקמה של חברה

הקמה של חברה הינה תהליך המלווה בפרמטרים שונים, אשר משפיעים, כלכלית ומשפטית על פעילה של החברה. מלבד ביצוע רישום החברה כפרטית או כציבורית, על בעלי החברה מוטלת גם אחריות על אספקטים משפטיים. על כל חברה חלה החובה להירשם אצל רשם החברות, באם תתחיל היא בפעילותה העסקית. מעבר לכך, הליך הקמת חברה כולל גם בירוקרטיה של מילוי טפסים שונים. הליך ייסודה של חברה הינו חשוב ומכריע, בייחוד כשקיימים כמה מייסדים.
מסיבה זו, נדרש הסכם מסודר בין מייסדי החברה, בכדי לדאוג לבסיס נכון להתנהלות תקינה של החברה לאורך זמן.
הקמה של חברה חדשה כוללת בד"כ התמודדות עם אתגרים שונים, עבור מייסדי החברה. ייעוץ מקצועי ונכון ע"י עורך דין בתחום עשוי לתת מענה לשאלות שונות שעשויות לעלות במהלך הקמת החברה. התנהלות נכונה ומדויקת מול רשויות החוק, במסגרת הקמת חברה חדשה, עשויה להשפיע על הצלחת העסק ואף למנוע נזקים ו/או הפסדים שונים עבורו.

ניסוח חוזה עבודה ע"י עורך דין

ככלל, בחוזי עבודה יש לכלול רכיבים, כגון: תנאי ההעסקה, גובה שכרו של העובד, התפקיד שימלא העובד ועוד. תפקידו של עורך דין לדיני חברות כולל גם ניסוח חוזה, הכולל את התנאים שסוכמו בין עובד ובין המעסיק. קיימים הבדלים בין חוזי העסקה שנוסחו ע"י מנכ"לי החברות ובין חוזי העסקה שנוסחו ע"י עורכי דין בדיני חברות.
בנוסף לכך, ניסוח חוזה העסקה ע"י עורך דין בקיא בתחום יכול למנוע טעויות מהותיות עבור החברה.

עשיית חוזים שונים במסגרת פעילותה של חברה

בד"כ, ניהול חברה דורש עשיית חוזים עם כמה גורמים, הבאים במגע עם העסק המנוהל. רצוי שלא לחתום על חוזים בטרם נבדקו הם ע"י עורך דין מומחה בתחום, שיכול לחוות דעה לגבי טיבו של החוזה.
לקבלת מידע נוסף בתחום, תוכלו להיכנס לאתר משרד עו"ד דן מור תמצאו מידע חיוני נוסף בנושא.

סיפורי לקוחות

הצלחת לקוח - צו הורות פסיקתי

אל משרדנו הגיעו שותפות לחיים עם רצון ליצור תא משפחתי עם שתי אמהות, אם ביולוגית ואם מאמצת.

קרא עוד

תיקון BDI שלילי - חוק נותני אשראי

לקוחת משרד עו"ד דן מור זכתה בתיקון נתוניה הפיננסים במערכות בנק ישראל ותיקון ציונה הפיננסי במדד ה-BDI, המאפשר לה קבלת הלוואות לפי הדין

קרא עוד

הפטר חובות בהחלטה תקדימית

לקוחות משרדנו עם חובות בסך של 241,938 ש"ח קיבלה, לאחר הליך מזורז, הפטר מחובותיה בסך של 43,200 ש"ח

קרא עוד

שיקום כלכלי

לקוח משרדינו בעל חובות בסך של 412,000 ₪ אשר הוסדרו ב-59 תשלומים של 1200 ₪ בלבד בתכנית שיקום כלכלי.

קרא עוד

לקוחות ממליצים

עורך דין בחסד עליון, מקצועי, אכפתי, ליווי אישי וצמוד והשגת כל המטרות. יישר כח, כן ירבו עו"ד בכלל ואנשים כמוך בפרט!!!!

חנית יובינר

קודם כל רציתי להגיד לדן מור האחד והיחיד שבאמת דואג ומקשיב ונותן שירות הכי מהיר שיש . שיודע להוציא את הלקוחות שלו לא משנה איזה חוב הוא יפתור את הבעיה הזאת במיידית , ויודע לתת שירות הכי מוצלח שיש . דן אני רציתי להגיד לך באמת תודה רבה על השירות הזריז ביותר ונתת לי אימון שאפשר להמשיך בחיים איפלו שיש את הבעיות הגדולות בחיים . אני ממליצה לכם לפנות אליו כי הוא יפתור לכם את הבעיות כי הבנאדם הזה מקצועי !!

דימה סרולביץ

בחיים שלנו אומרים מאחלים טיפה מזל ולא קילו שכל. מזלנו לפגוש בן אדם שאלוהים שלח לנו מהשמיים. הצלחה, נאמנות ומקצועיות! יש אמת שכבוד העורך דין דן מור בן אדם מיוחד, חרוץ, מסור, תותח, איש נועד עם יכולת אדירה מיוחדת ומוצלחת שברמה הזו אין בימינו, ובסוף ברוך השם שיש בעולם הקשה שלנו עדיין דברים טובים שנותנים חיים ותקווה בזמן יאוש. מאחלים לך דן אושר ועושר בנפש ובבריאות פרנסה טובה והרבה אהבה, משפחת חטיב

חנין חטיב

דן בחור מקצועי מאוד!! נותן מענה אדיב ושירותי, ענה לנו על צרכינו המדויקים, יסודי ודקדקן. ממליצה בחום!!!

ליזה זפרני