image/svg+xml

עורך דין לפשיטת רגל

חוק ההוצאה לפועל (תשכ"ז – 1967) על כל היבטיו, הוא חוק שלרוב מקשה מאוד על חייבים, ולכן לעיתים קרובות מומלץ להתנהל אל מחוץ לכותלי ההוצאה לפועל – הכוונה במשרדי הכונס הרשמי תחת פשיטת רגל.

בפוסט הקרוב אנסה להבהיר מה היא החשיבות במציאת עורך דין לפשיטות רגל היודע לתת מענה ותמיכה ללקוח שלו תוך התבססות על הבנה של חוק פשיטת הרגל וחוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי.

בטרם אכנס אל עובי הנושא אסביר בקצרה על ה"משתתפים" השונים הנמצאים בהליך פשיטת רגל:

  • חייב/יחיד – הליך פשיטת הרגל סובב למעשה סביב החייב שמטרתו העיקרית היא לקבל הפטר ובכך לסיים עם חובותיו.
  • נושה– מי שהחייב חייב לו כסף (לרוב לכל נושה יש עורכי דין המייצגים אותו בהליך).
  • נאמן– מי שמינה הממונה לפקח על החייב והתנהלותו בהליך (לרוב עורך דין).
  • הממונה– הינו גוף הכונס הרשמי שאחראי לפיקוח על ההליך (לרוב עורך דין).

חובות זה משהו שקל מאוד להיכנס אליו, אבל הקושי מתחיל בהבנה של איך יוצאים מהחובות.

ביום 19.05.19 נכנס לתוקפו חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי – כניסתו של החוק לתוקף שינתה את כללי המשחק הידועים:

בתחילה נבהיר כי מטרת החוק היא בראש ובראשונה להביא לשיקומו של החייב, לשלבו בחזרה בחברה כמניב כלכלית, ולהביא תוך כדי לתשלום מקסימלי של החוב.

כל המטרות צריכות להתבצע תוך 4 שנים בלבד, כאשר בסופן החייב יקבל הפטר מחובותיו.

מדינת ישראל הפנימה בשנים האחרונות כי הליך פשיטת רגל הוא כבר אינו "פשע כלכלי" וכי הוא יותר בגדר "תאונה כלכלית".

והחוק החדש מבחינת תוכנו אינו שונה באופן מהותי מהחוק הישן אולם קיימים בו חלקים קריטיים אותם כדאי להכיר בטרם מגישים בקשה לצו כלכלי.

 מהי החשיבות בפנייה לעורך דין לפשיטות רגל

 בהליך של פשיטת רגל הצדדים המעורבים הינם רובם ככולם עורכי דין המנוסים בפשיטות רגל, ותפקידם להוציא מהחייב את התמורה המקסימלית לנושיו.
מדובר בסיר לחץ בו שרוי החייב, ולכן בטרם כניסה להליך מומלץ להצטייד בעורך דין היודע ובקיא בחוק, ויש בידיו הכלים המשפטיים הנכונים להתמודד מול המערכת המשפטית החדשה שנוצרת מול החייב.

ניסוח והכנת הבקשה לפשיטת רגל מחויב להיות בצורה נכונה, הדבר הינו קריטי להמשך ניהול ההליך כולו וההתמודדות של החייב עם המערכת המשפטית המנסה בסופו של דבר להוציא ממנו את המירב.

כחלק מהטיפול נפגש מספר פעמים לצורך ביצוע הפעולות הבאות:

  • פגישה ראשונה – ניפגש לפגישת ייעוץ שבמהלכה נברר מהו סכום החוב, מהן הריביות, מהי היכולת הכספית שלכם, נגבש מטרות משותפות ותוכנית פעולה.
  • פגישה השנייה – בפגישה הזו נבנה יחדיו את תצהיר ההסתבכות ואת הבקשה לפשיטת רגל, ולבסוף משרדנו יגיש בשמכם בקשה להליך הבראה כלכלי – הבקשה תוגש בצורה מקצועית, איכותית ומפורטת, על מנת שהבקשה לא תידחה עלי ידי הממונה.
  • פגישה שלישית– פגישה זו תתרחש לאחר שהבקשה לצו פתיחת הליכים תאושר, במהלך הפגישה משרדנו יעביר את הלקוח הדרכה והכוונה לגבי התנהלותו בהליך.
  • אחת לחודשיים תתקיים פגישה נוספת לצורך הכוונה והגשת דוחות לממונה.

למה אני צריך דווקא עורך דין לפשיטות רגל?

במהלך השנים האחרונות משרדנו צבר ניסיון עשיר בהגשת בקשות לפשיטת רגל הכווין חייבים רבים מהם הטפסים הדרושים לביצוע התהליך, נלווה אותך יד ביד. נוודא ונפעל על מנת לבטל הגבלות שונות שעשויות להתרחש (כגון ביטול הגבלת רישיון נהיגהביטול עיכוב יציאה מהארץ ואף ביטול צו עיקול משכורת), כאשר המטרה שלך היא מול העיניים שלנו.

לא מתפשרים ופונים להכי טובים בתחום!

סיפורי לקוחות

הצלחת לקוח - צו הורות פסיקתי

אל משרדנו הגיעו שותפות לחיים עם רצון ליצור תא משפחתי עם שתי אמהות, אם ביולוגית ואם מאמצת.

קרא עוד

תיקון BDI שלילי - חוק נותני אשראי

לקוחת משרד עו"ד דן מור זכתה בתיקון נתוניה הפיננסים במערכות בנק ישראל ותיקון ציונה הפיננסי במדד ה-BDI, המאפשר לה קבלת הלוואות לפי הדין

קרא עוד

הפטר חובות בהחלטה תקדימית

לקוחות משרדנו עם חובות בסך של 241,938 ש"ח קיבלה, לאחר הליך מזורז, הפטר מחובותיה בסך של 43,200 ש"ח

קרא עוד

שיקום כלכלי

לקוח משרדינו בעל חובות בסך של 412,000 ₪ אשר הוסדרו ב-59 תשלומים של 1200 ₪ בלבד בתכנית שיקום כלכלי.

קרא עוד

לקוחות ממליצים

עורך דין בחסד עליון, מקצועי, אכפתי, ליווי אישי וצמוד והשגת כל המטרות. יישר כח, כן ירבו עו"ד בכלל ואנשים כמוך בפרט!!!!

חנית יובינר

קודם כל רציתי להגיד לדן מור האחד והיחיד שבאמת דואג ומקשיב ונותן שירות הכי מהיר שיש . שיודע להוציא את הלקוחות שלו לא משנה איזה חוב הוא יפתור את הבעיה הזאת במיידית , ויודע לתת שירות הכי מוצלח שיש . דן אני רציתי להגיד לך באמת תודה רבה על השירות הזריז ביותר ונתת לי אימון שאפשר להמשיך בחיים איפלו שיש את הבעיות הגדולות בחיים . אני ממליצה לכם לפנות אליו כי הוא יפתור לכם את הבעיות כי הבנאדם הזה מקצועי !!

דימה סרולביץ

בחיים שלנו אומרים מאחלים טיפה מזל ולא קילו שכל. מזלנו לפגוש בן אדם שאלוהים שלח לנו מהשמיים. הצלחה, נאמנות ומקצועיות! יש אמת שכבוד העורך דין דן מור בן אדם מיוחד, חרוץ, מסור, תותח, איש נועד עם יכולת אדירה מיוחדת ומוצלחת שברמה הזו אין בימינו, ובסוף ברוך השם שיש בעולם הקשה שלנו עדיין דברים טובים שנותנים חיים ותקווה בזמן יאוש. מאחלים לך דן אושר ועושר בנפש ובבריאות פרנסה טובה והרבה אהבה, משפחת חטיב

חנין חטיב

דן בחור מקצועי מאוד!! נותן מענה אדיב ושירותי, ענה לנו על צרכינו המדויקים, יסודי ודקדקן. ממליצה בחום!!!

ליזה זפרני