הוצאה לפועל – טלפון
לפניכם מספר טיפים אשר ייעלו את זמנכם כאשר אתם מחליטים לפנות אל הוצאה לפועל – טלפון.
ה
הוצאה לפועל זהו גוף שאחראי לגביית חובות.
בעבר היה קשה מאוד להשיגו, אך בשנים האחרונות, על מנת להקל על החייבים והזוכים, הוקם גוף המספק מענה חיצוני להוצאה לפועל ומתופעל על ידי קבלן חיצוני.
הוצאה לפועל – טלפון מספק שירותים רבים, אך לעיתים אנו נתקלים בקשיים לקבל את השירות מכיוון שחסר לנו פרטים שונים, לכן קיבצנו לפניכם את הטיפים הבאים.
פרטים הכרחיים לקבלת מידע ב הוצאה לפועל – טלפון
מס' הטלפון של מרכז המידע של ההוצאה לפועל הינו *35592 או 073-205500. מרכז המידע פועל בימים א'-ה' בין השעות 18:00 – 08:00 ובערבי חג 12:30 – 08:00.
בטרם חיוג למרכז המידע הטלפוני יש להצטייד בנתונים הבאים למטרת זיהוי:
- מס' התיק המדובר
- ת.ז של החייב/זוכה
- תאריך הנפקת ת.ז
- תאריך לידה
- מס' רישיון העסק של עורך הדין
יש להדגיש כי במידה ואינך יודע את הפרטים ככל הנראה שלא תקבל שירות, מפאת חוק הפרטיות.
שירותים נוספים הניתן ב הוצאה לפועל – טלפון
מה ניתן להשיג במרכז המידע ללא המתנה לנציג אנושי?
במרכז המידע הטלפוני של ההוצאה לפועל ניתן לקבל מידע נוסף וחשוב.
בתחילה, כאשר מחייגים, תתבקשו לנווט את עצמכם באמצעות מענה קולי אל יעדכם.
כמו כן במענה הקולי, ללא המתנה לנציג, ניתן לדעת מה גובה החוב (העדכני) בתיק ההוצאה לפועל, ומתי ניתנה ההחלטה אחרונה בתיק ההוצאה לפועל.
מה ניתן להשיג במרכז המידע לאחר המתנה למענה אנושי?
המענה האנושי במרכז המידע הינו יעיל ואפקטיבי, הבעיה היא זמן ההמתנה שלעיתים יכול לארוך גם 30 דקות.
במענה האנושי הטלפוני ניתן לקבל את המידע הבא:
- שירות קביעת התורים ללשכות ההוצאה לפועל המפוזרות ברחבי הארציות, ובכך לחסוך זמן יקר בטרם תגיעו ללשכת ההוצאה לפועל
- ניתן לקבל מידע אודות החלטות מינוריות.
- המענה האנושי מועיל ומקצועי מאוד, כאשר המידע והשליטה של נציגות מרכז המידע הינו רב ומגוון.
בנוסף, לפניכם קישור ל
אתר ההוצאה לפועל, שם תוכלו לבצע פעולות פשוטות באינטרנט שיכולו לחסוך לכם זמן רב.